Update lekkage … 10

De afgelopen tijd zijn er door mij regelmatig mailtjes naar verhuurder gestuurd maar ze blijven onbeantwoord. Aannemer geprobeerd te bellen maar verder dan telefoniste kom ik niet.
Uiteindelijk word ik vanmorgen gebeld – waarschijnlijk naar aanleiding van een berichtje van mijn schoondochter via een contactingang bij verhuurder op een ietsjes meer beïnvloedbaar niveau – door contactpersoon die zijn verontschuldigingen aanbiedt. Hij heeft te licht over de hele zaak gedacht en dacht dat het al in orde was. Lulverhaal, hij heeft mijn mailtjes ook gehad en er gewoon niets meegedaan.
Maar goed, we beginnen opnieuw met ons contact en hij belooft me meer op de hoogte te houden.
Hij klinkt ineens daadkrachtiger!

Vanmorgen heeft hij contact met aannemer gehad maar helaas weten die niet wat ze er mee aan moeten. Hij heeft hen het advies gegeven een expert van buiten hun bedrijf erbij te halen om mijn lekkage verder te onderzoeken.
Als het goed is –let wel: als – word ik maandag door aannemer gebeld om me op de hoogte te houden van de ontwikkelingen en mijn contactpersoon zelf belt volgende week vrijdag weer met aannemer om druk op de ketel te houden … tenminste: hij zegt dat hij dat in zijn agenda heeft gezet.

Tot zover.