01-07-2020

Natuurlijk ben ik doorgegaan met zoeken naar iets waardoor mijn gewicht zou slinken. Elke dag die bolle toet in de spiegel of op onverwachtse foto’s, mezelf gespiegeld in een etalage ruit met gewelfde heupen …

Vooralsnog denk ik het gevonden te hebben in zeer regelmatig eten. Mijn ontbijt bestaat òf uit een bak havermout met fruit (kilozakken van ah) òf een bananenpannenkoek.

Mijn lunch uit een salade … bijvoorbeeld biet/haring, champignons/feta/spekjes, kaas/gerookte kip in allerlei variaties of 2 rookkaascrackers met sardines of zalm gerookt of uit blik … eventueel nog aangevuld met een smoothie

en ’s avonds beperk ik me ook in mijn koolhydraten … vlees met wat groente, bloemkool rijst met zalm of wat vlees, gevulde tomaat met wat sla, viswokschotel, een stevige kippensoep of groentesoep met tuinkruidengroente (gesneden van ah). In de gewone soepgroente zitten me teveel wortels.

En dan is er toch een klein resultaatje na een week. Van 71 naar 69,2. Maar dat is al eerder zo geweest … nu volhouden.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.