Een zonnig zondagochtendje …

Met een verlicht hart en goedgemutst geef ik gevolg aan de behoefte om naar buiten te gaan. Niet te lang want de conditie laat het even afweten maar een ommetje Uiterwaarden moet er toch wel in zitten.

Het is later dan ik normaal vertrek en dat is meteen te merken aan de grote getale mensen en honden. Gelukkig vind ik nog een strandje voor mijzelf om even van de rust, het water en de natuur te genieten


Wanneer ik na een uurtje mijmeren het pad vervolg kom ik oog in oog te staan met een vos die een enorm bloederig iets in zijn bek heeft en terwijl hij/zij weg huppelt vallen de ingewanden waaronder de lever er uit. Volgens mij een soort van kippenlevertjes dus ik vermoed een eend. De foto heb ik zelf niet genomen … daar was ik te ontdaan voor maar het zag er uit als op deze foto.
Ach de route blijft hetzelfde en de foto’s heb ik al vaker geplaatst maar het geeft je zo’n geluksgevoel dat je deel uit mag maken van deze wereld.

Nog even een plaatje a la Paulus Potter, een blik op de kamelen werpen … er zijn er maar 2 … en dan loop ik alweer over de straat richting huis.


Ik heb mijn best voor vandaag gedaan.
Fijne zondag.

2 gedachtes over “Een zonnig zondagochtendje …

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.